Kenapa diet anda gagal?

Jika anda seorang yang bermasalah berat badan, apakah keinginan anda?

Diet segera

Produk pelangsingan

Diet tinggi protein

Diet rendah kalori

Diet karbohidrat

Diet sup

Pusat pelangsingan badan

Rawatan pembedahan


Kesemua ini mungkin merupakan keinginan atau pilihan anda yang ingin menurunkan berat badan.

Tahukah anda kenapa diet anda gagal walaupun sudah bermacam pilihan yang anda cuba?Ini mungkin salah satu sebabnya.

Kekurangan nutrisi

Sukar untuk mengikuti

Hasil yang lambat

Kandungan tidak selamat

Merendahkan kadar metabolisme



Pada kebanyakan diet, anda akan kehilangan lemak dan otot. Apabila anda kehilangan otot, anda kehilangan keupayaan untuk membakar lemak dan merendahkan kadar etabolsime anda. Apabila anda tidak meneruskan lagi diet tersebut, anda tidak boleh membakar kalori seperti anda lakukan sebelum ini. Sebaliknya, berat badan anda akan bertambah berat. Kitaran ini akan berulang setiap kali anda meneruskan diet. Ia adalah kesan dari DIET YO-YO


OTOT = METABOLISME


Disebabkan itulah Shaklee telah mencipta satu produk pelangsingan yang membantu anda untuk berdiet di samping membekalkan otot untuk meningkatkan kadar metabolisme badan anda. 


50 Tahun Menerajui Sains Nutrisi!

Menghilangkan berat badan boleh menjadi sukar walaupun ia nampak mudah. Shaklee mengakui keadaan ini dan kerana itulah Shaklee menjadikan 50 tahun pengalaman dalam bidang nutrisi untuk menjadikannya lebih mudah dan selamat dengan CINCH!

Ia adalah formula yang yang diperkaya dengan Leucine yang dipercayai dapat membantu anda mengamalkan diet yang sihat dan dalam masa yang sama dapat mengekalkan jisim otot tanpa lemak serta mengurangkan berat daripada lemak.

Secara ringkasnya, CINCH ini boleh 

1) Membantu anda mengawal lapar anda 

2) Meningkatkan tenaga seharian

3) Menyokong metabolisme dan memberi kepuasan kepada pengguna


Perbezaan Cinch Shaklee :

Setiap kali anda minum Shaklee Cinch, anda akan mendapat 24g protein, 24 jenis vitamin dan mineral penting dan 6 g serat larut. Ini sangat penting kerana protein digunakan untuk membina otot, dan ototlah yang  menaikkan kadar metabolisme dan sekaligus membakar kalori. 

Makanan yang kaya dengan protein juga boleh menahan kelaparan yang mana dalam waktu yang sama mengurangkan pengambilan makanan antara waktu makan. Cinch ini sesuai dijadikan sebagai pengganti makanan kerana kandungan nutrisinya yang lengkap. 




Ujian Klinikal Ke Atas Formula Leucine

Di dalam percubaan awal, saintis Shaklee menguji formula proprietari yang dipertingkatkan dengan leucine. (Leucine adalah otot yang membina asid amino yang terdapat di dalam protein tertentu). Program ini telah menunjukkan yang ia dapat mengekalkan 100% jisim otot tanpa lemak (lean muscle mass). Mereka yang menjalani program ini telah kehilangan lemak, berat, inci dan pada masa yang sama dapat mengekalkan otot mereka. 

Teruja dengan berita gembira ini? Ingin turunkan berat badan dan dalam masa yang sama tidak menampakkan anda terlalu kurus kering?

Jom cuba CINCH ini. Terdapat 3 perisa yang anda boleh pilih iaitu Chocolate, Vanila dan Cafe Latte. Kesemuanya memang sangat sedap dan superb!

Hubungi saya untuk mengetahui dengan lebih detail lagi

Call/sms/whatsapp : 012-3860720 (Pn Ku)
FB : Nutri Hijau Shoppe





Comments

Popular Posts