Faedah jadi ahli Shaklee

Bagi anda yang memang selalu mengambil tahu mengenai hal kesihatan, sudah tentu anda sudahpun familiar dengan Shaklee. Sekarang ni pergi saja mana-mana, memang merata-rata  rakyat Malaysia ni kebanyakannya adalah ahli atau dealer Shaklee.

Kenapa?

Untung sebenarnya jika anda menyertai Shaklee. Tambah-tambah lagi jika anda sudahpun mengamalkan atau mengambil produk Shaklee setiap hari. Terlampau banyak sangat faedah yang akan anda dapat secara tidak sengaja. Ada orang yang jadi ahli Shaklee semata-mata kerana hanya mahu dapatkan vitamin pada harga yang sangat murah. Tetapi tanpa mereka sedar, walaupun hanya makan saja, tiba-tiba bila tengah bulan, tanpa disangka mereka menerima cash bonus dari Shaklee yang telah dimasukkan ke dalam akaun. Siapa sangka kan? Walaupun hanya makan untuk diri sendiri dan keluarga, datang pula rezeki lain. Itulah keuntungannya. Kesihatan yang baik anda dapat, side income pun anda dapat tanpa disangka. 


Apa lagi faedah jadi ahli Shaklee?

Anda berpeluang untuk mendapat 3C ini iaitu 

1) Cash  

Ini adalah bonus dalam bentuk tunai yang diberikan oleh Shaklee kepada mereka bergantung kepada sales pada setiap bulan. Bagi anda yang tidak berbisnes dan hanya makan untuk diri sendiri, anda juga turut layak menerima cash bonus jika anda telah membuat pembelian melebihi 150uv setiap bulan. 

2) Car

Ia adalah bonus kereta yang diberikan oleh Shaklee bergantung kepada pencapaian anda dan mengikut syarat-syarat yang ditetapkan. Anda berpeluang memilih kereta impian anda dan semuanya akan dibayar oleh Shaklee. Best tak? Menarik bukan? Sudah ramai diantara kami yang berjaya mendapat bonus kereta ini dan tidak mustahil ianya juga bakal menjadi milik anda jika anda betul-betul mahu.

3) Convention

Ini adalah program yang diberikan secara percuma oleh Shaklee dengan beberapa syarat juga. Ia berbentuk latihan, motivasi, pengiktirafan peribadi, keseronokan dan keriangan samada di dalam atau luar negara. Tidak ketinggalan juga peluang untuk anda mengerjakan umrah secara percuma. Kesemuanya ditanggung 100% bermula dari pengangkutan, penginapan dan wang saku. 


Bagaimana?Menarik bukan? Antara faedah dan kelebihan yang bakal anda dapat jika anda menyertai bisnes Shaklee ini. Tidak sesusah mana. Anda hanya perlu lakukan apa yang telah diajar melalui online atau offline coaching dari group ekslusif kami. Kesemua bimbingan ini akan anda dapat secara percuma jika anda mendaftar di bawah kami. Apa yang kami perlukan hanyalah keinginan dan kesungguhan anda!

Hanya dengan modal RM65 sahaja, anda berpeluang untuk menikmati kesemua 3C yang saya ceritakan tadi. Anda tidak perlu membuat pinjaman seperti lain-lain perniagaan MLM yang memerlukan anda membuat pinjaman sebagai pelaburan di mana ia bukan sekadar menyusahkan anda, malah merugikan anda juga. Dengan Shaklee, anda tidak perlu melaburkan wang yang sebegitu besar hanya untuk kaya. Shaklee menyenangkan hidup anda tetapi  harus ingat, tiada jalan pintas untuk menjadi KAYA!

Anda perlu bijak memilih perniagaan apa yang anda inginkan. Shaklee sudah tentu bukan skim cepat kaya. Ia adalah satu pelaburan yang sangat rendah kosnya yang bukan sahaja membantu tingkatkan ekonomi anda, malah tahap kesihatan anda juga. 

Orang kata sambil menyelam sambil minum air..

Inilah Shaklee..sambil anda menjaga kesihatan anda, keluarga dan masyarakat sekeliling, dalam masa yang sama juga anda membantu mereka yang sentiasa berada di dalam masalah kewangan. 


Jika anda seorang surirumah, jom sama-sama kita tingkatkan ekonomi keluarga kita di samping membesarkan anak-anak di depan mata kita sendiri. Saya pasti jika anda betul-betul mahu mengubah hidup keluarga anda, Shaklee dapat membantu anda kerana saya sendiri sudahpun merasai faedahnya dan saya amat berpuas hati dengan cara perniagaan Shaklee ini kerana saya bukan saja dapat menjaga anak saya sendiri di rumah, malah dapat membantu meringankan bebanan suami saya ketika di hujung bulan.


Jom sertai group kami yang akan sentiasa membimbing anda dari A-Z..From zero to hero!Saya juga turut bermula dengan zero di awal pembabitan saya dalam Shaklee.




Hubungi

Call/sms/whatsap : 012-3860720 (Pn.Ku)
FB : Nutri Hijau Shoppe
Email : khshaklee@gmail.com

Comments

Popular Posts