Advanced Joint Health Tablet : Promosi Ogos 2013

Jika selama ini anda sudah biasa dengan ubat atau steroid bagi mengubati masalah sakit sendi anda, apa kata kali ini anda cuba sesuatu yang lebih natural atau semulajadi bagi menggantikan steroid. Malah ia adalah lebih baik untuk kesan jangka panjang. Untuk itu, anda boleh cuba Advanced Joint Health Tablet (AJHT).

Buat anda yang selalu mengalami sakit sendi, atau jika anda ada ibu bapa yang mengalami masalah sendi, jangan lepaskan peluang pada bulan Ogos 2013 ini kerana promosi besar-besaran sedang berlangsung. Dengan ini, lagi mudah untuk anda milikinya sekarang kerana sudah tentu ianya amat berbaloi-baloi bagi anda. 


Jom saya cerita dulu serba sedikit mengenai suplemen AJHT ini.


Apakah kandungan AJHT ini?

Ia mengandungi ekstrak unik Boswellia aktif dengan paten tertunda, ekstrak jagung dan nutrien penting lain termasuk Zink, Tembaga, Mangan dan Vitamin C untuk membantu meningkatkan keselesaan sendi dan pergerakan. 


Ekstrak jagung pula membekalkan satu sumber glukosamina yang pekat dalam campuran yang akan memanfaatkan kesihatan sendi dengan cara :

✄ menyokong keselesaan sendi
✄ membantu mengekalkan tulang rawan
✄ memelihara tisu penyambung yang sihat


Tidak seperti kebanyakkan suplemen kesihatan sendi yang lain, Shaklee Advanced Joint Health Tablet ini tidak mengandungi kondroitin, iaitu satu bahan yang terbukti dalam ujian klinikal yang menghalang penyerapan glukosamin. 

Advanced Joint Health Tablet adalah 100% bebas kekerang dan 100% vegetarian tanpa mengandungi sumber haiwan. 



Jadi jangan tunggu lagi. Sementara stok masih ada ni, bolehlah anda cuba dahulu suplemen ini sementara harga tengah murah. Tanpa kondroitin adalah salah satu kelebihan Shaklee Advanced Joint Health Tablet ini berbanding produk lain. Jadi jangan lepaskan peluang anda untuk memiliki produk ini pada harga terendah. 

Jika anda beli 1 botol, dapat harga murah. Beli banyak, lagilah dapat murah. Jika beli 6, dapat percuma 1 botol AJHT lagi. Berbaloi kan? Boleh kongsi dengan kawan-kawan atau hadiahkan pada orang tua anda. Lagipun jika beli banyak, lagi banyak penjimatan untuk setiap pembelian dan boleh digunakan untuk tempoh yang panjang.

Hubungi saya

Call/sms/whatsapp : 012-3860720 (Ku)
FB : Nutri Hijau Shoppe
Email : khshaklee@gmail.com 


Comments

Popular Posts