Khasiat Vivix Shaklee

Sempena Vivix tengah promosi kaw-kaw sekarang ni, mari saya ceritakan serba sedikit mengenai Vivix yang meletop-letop sekarang ni sebab sangat berkesan pada pelbagai masalah dan penyakit.

Apa yang membuatkan Vivix ni berkhasiat?

Apakah ramuan-ramuan yang membuatkan Vivix ni memberi banyak faedah kesihatan kepada pengguna?

Antara ramuannya adalah :


1) MUSCADINE GRAPE

Anggur hebat ini merupakan salah satu anggur di alam semulajadi yang mempunyai lebih satu kromosom, yang mana ahli sains percaya ia mengukuhkan 'polyphenol'nya  dan berpotensi untuk memberi manfaat pada kesihatan. Ia juga mengandungi asid ellagik dalam kepekatan yang tinggi dan satu phyto-nutrient yang tidak dijumpai di dalam anggur jenis lain. Ia telah menunjukkan ciri-ciri untuk menghentikan kimia yang menjadi penyebab kanser, anti-virus dan anti bakteria.

Selepas kaji selidik tambahan dilakukan, anggur hebat yang paling mustajab ini dikenalpasti. Kuasa anggur muscadine ini dimanfaatkan dalam setiap botol Vivix dengan menggunakan proses extraction yang mengasingkan dan mengekalkan polyphenol bioaktif (dari kulit dan biji) untuk setiap biji anggur. Hasilnya telah memberikan satu formulasi saintifik yang unik dan 10x lebih power daripada resveratrol sahaja. Ia penting dalam melambatkan proses penuaan selular. 





2) PURPLE CARROT

Ianya adalah sumber terbaik vitamin A dan mengandungi fitokimia termasuk carotenoid, phenolic, polyacetylenes, isocoumarins dan sesquiterpenes. Ia juga mengandungi anthocyanins, antioksidan yang mustajab. Anthocyanins bertanggungjawab pada warna merah, biru dan ungu pada buah dan sayuran. Anthocyanins adalah antioksidan utama di dalam carrot yang berwarna ungu-kuning dan ungu-oren. Asid klorogenik adalah antioksidan paling banyak di dalam semua jenis carrot. Asid klorogenik ini bertanggungjawab mengurangkan diabetes yang dikaitkan dengan pengambilan kopi.





3) ELDERBERRY 

Satu dari manfaat Elderberry adalah keberkesanannya dalam mengubati simptom flu, terutama sekali influenza B. Berry mengandungi flavonoids yang mempunyai ciri antioksidan yang kuat dan dengan itu, ia mengukuhkan sistem imun dalam melawan jangkitan virus dan bakteria. Elderberry juga sangat kaya dengan anthocyanin. Ia dapat mengurangkan simptom seperti sakit otot, atau demam yang berkaitan dengan selsema atau influenza. Elderberry juga kaya dengan Vitamin A,B,C dan nutrien seperti asid amino, carotenoid, tannin dan rutin. Semua ini adalah manfaat kesihatan dari Elderberry. Selain dari menguatkan sistem imun untuk melawan jangkitan virus dan flu, Elderberry dan ekstraknya juga berkesan terhadap asma, batuk, sesak hidung dan dada, serta diabetes. Ia juga merendahkan tahap kolesterol dan juga menghalang oksidasi kolesterol LDL. Pengoksidaan LDL dianggap sebagai salah satu punca kepada penyakit kardiovaskular. Jadi, Elderberry mampu memberi perlindungan terhadap penyakit kardiovaskular dan jantung termasuk strok dan serangan sakit jantung. Ia juga memberi manfaat dalam mengurangkan stress, memperbaiki penglihatan dan penghadaman.





4) POLYGONUM CUSPIDATUM

Polygonum Cuspidatum (juga dikenali sebagai Knowweed Jepun) adalah tumbuhan perenial yang besar berasal dari Asia dan banyak juga ditemui di Amerika Utara dan Eropah. Ia adalah sumber komersial resveratrol yang juga terdapat dalam ekstrak kulit anggur merah dan juga biji anggur merah. Polygonum Cuspidatum mempunyai banyak manfaat kesihatan dan digunakan untuk rumusan suplemen anti-penuaan seperti resveratrol dan banyak jenis perubatan tradisional Cina. Ahli sains telah melakukan banyak ujian makmal ke atas haiwan untuk menentukan manfaat kesihatan penuaan, merendahkan kolesterol, merendahkan tekanan darah, meninggikan prestasi atlet dan mengurangkan berat badan. 




Keempat-empat ramuan ini digabungkan di dalam satu botol Vivix. Hebat kan?

Jom dapatkan Vivix pada harga promo hanya pada bulan ini sahaja!

Memang Vivix agak mahal kalau nak compare harganya dengan suplemen lain..tapi harganya adalah setanding dengan kualiti dan kesannya juga..

Jadi hubungi saya sekarang kalau nak harga promo yang sudah semestinya murah..

Hadiahkan buat insan tersayang anda yang sudah berusia lanjut..mungkin dengan cara ini kita boleh berikan yang terbaik buat ibubapa..


Call/sms/whatsapp : 012-3860720 (Pn.Ku)
FB : Nutri Hijau Shoppe
Email : khshaklee@gmail.com



Comments

  1. banyak khasiat vivix ni kan.terbaik.. ^_^
    jemputlah lwt blog husna nnt ye supplimentcenter.blogspot.com =)

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular Posts