GLA Complex membantu wanita untuk hamil

Benarkah GLA Complex membantu wanita untuk hamil?



Ini sudah pasti satu berita yang agak mengujakan bagi wanita di luar sana yang masih lagi belum dikurniakan anak. Ya..ini mungkin dapat membantu anda untuk mendapatkan anak.

Gagal hamil selepas beberapa bulan mendirikan rumahtangga sudah pasti akan membuatkan pasangan suami isteri agak risau. Yang mungkin anda paling tak boleh nak berdepan adalah asakan pelbagai soalan yang bertubi-tubi. Semestinya buat anda tension kan? Walaupun dah pelbagai cara rawatan anda dah lakukan, tapi masih juga tidak berhasil. Jangan risau. Masih ada lagi caranya untuk anda berusaha untuk mendapatkan anak. Jom baca dulu.

Bagaimana GLA Complex membantu wanita untuk hamil?

GLA membantu wanita dengan membantu menghasilkan lendir serviks yang berkualiti. Lendir ini berwarna putih telur dan ianya dapat mempertingkatkan kesuburan wanita. Jika anda sedar, dalam sebulan sekali, secara normalnya, serviks akan mengeluarkan cecair seperti itu. Ianya tanda bahawa anda berada dalam keadaan subur dan kebarangkalian anda untuk hamil selepas bersama adalah sangat tinggi. Tapi, tak kesemua wanita yang mengeluarkan cecair sebegitu adalah petanda ianya adalah 'subur'. Jadi, GLA membantu dengan menghasilkan cecair yang melambangkan kesuburan itu. Ia dapat membantu sperma untuk berenang ke uterus dan seterusnya ke tiub fallopio untuk bersenyawa dengan ovum. Cecair yang dihasilkan ini juga dapat membantu sperma untuk kekal hidup di dalam tiub fallopio sehingga 5 hari. So, peluang untuk ovum bersenyawa dengan sperma adalah masih tinggi walaupun tempoh kesuburan anda sudahpun berlalu selepas 3 hari. Ini kerana sperma masih lagi hidup dan berada di situ sehinggalah hari ke-5. Jadi, masih lagi ada peluang untuk anda hamil pada waktu itu. Amatlah penting untuk anda mengenali cecair kesuburan anda itu. 

So, tidak salah jika anda mencuba kerana ianya adalah untuk kebaikan bersama. Tambahan pula, pelbagai faedah atau bonus yang anda bakal dapat hanya dengan pengambilan GLA Complex ini. Terlalu banyak sangat kebaikannya. 



Gambar hiasan


Jika anda berminat, boleh hubungi saya sementara Julai ini tengah promosi hangat GLA Complex secara besar-besaran telah diadakan. Jangan lepaskan peluang anda. 

Sesungguhnya yang baik itu datang dari Allah dan yang buruk itu datang dari kita bersama.

Untuk mendapatkan maklumat dengan lebih lanjut dan juga harga terbaik GLA Complex dari saya, bolehlah hubungi :

Call/sms/whatsapp 012-3860720 (Ku Hasnah)
FB : Nutri Hijau Shoppe
email : khshaklee@gmaill.com

Comments

Popular Posts