Segalanya tentang Shaklee

Mari saya ceritakan serba sedikit tentang Shaklee ini. Bagaimana Shaklee wujud? Siapakah pengasas Shaklee yang tengah meletup-letup sekarang ni. Bukan saja di Malaysia, malah di negara-negara lain juga.

Selama tempoh lebih 5 dekad, syarikat Shaklee telahpun menerajui barangan dan produk kesihatan semulajadi yang terulung di dunia. 

Pada tahun 1915, Dr. Forrest C. Shaklee telah mencipta " Vitalized Mineral " iaitu sejenis multivitamin yang pertama di dunia. Pada tahun 1956, beliau telah menubuhkan Shaklee Corporation yang merupakan syarikat jualan langsung pertama di dunia. 






Usaha beliau telah menjadikannya sebagai pelopor industri nutrisi dan kaedah pengagihan yang menawarkan faedah dan keuntungan kepada para pengedar. Jadi, selain dari membantu meningkatkan taraf kesihatan, Shaklee juga mampu meningkatkan taraf ekonomi sesiapa saja yang inginkan perubahan. 

Tatkala ramai orang lain mengamalkan penggunaan plastik dan bahan-bahan sintetik, Shaklee kembali kepada semula jadi iaitu dengan mencari bahan-bahan semula jadi yang tulen untuk menghasilkan vitamin. Beliau juga antara orang yang terawal mencipta bahan pencuci rumah bersifat biodegradasi di dunia. 

Hebat kan antara ciptaan Dr Forrest Shaklee ni? Ini telah menunjukkan betapa Shaklee sangat-sangat menekankan sesuatu produk yang lebih mesra alam. Tidak kisahlah samada produk pemakanan ataupun pencuci harian kita.

Ketika orang ramai dan syarikat lain mebelanjakan wang untuk tujuan pengiklanan dan pemasaran, Shaklee melaburkan berbillion ringgi sebagai ganjaran kepada para pengedarnya yang berkongsi tentang Shaklee dengan orang ramai. Ini ditambah lagi dengan jutaan ringgit yang dilaburkan juga untuk tujuan penyelidikan dan pembangunan produk kesihatan Shaklee.

Inilah hakikat tentang perjuangan Shaklee. Ia bukan sekadar perniagaan yang menguntungkan, malah perniagaan yang turut memperjuangkan betapa pentingnya kesihatan yang baik yang harus dimulakan dengan penjagaan pemakanan yang baik. 

Syarikat Shaklee meneruskan kesinambungannya di dalam menerajui kepercayaan bahawa kesihatan dan kebahagaiaan manusia sebagai sandaran utama kepada pembinaan dan pembentukan kehidupan dunia yang lebih baik. 


" Lebih banyak anda berkongsi dengan orang lain, 
  lebih tinggi nilai saham anda,
  lakukan kepada orang lain sebagaimana anda
  mahu mereka lakukan kepada diri anda. "
Dr. Forrest C.Shaklee


Jika anda yang sedang membaca ini ingin menjana pendapatan seperti kami semua, di samping memiliki vitamin Shaklee pada harga yang sangat rendah, bolehlah menghubungi saya segera. Segeralah bertindak kerana melepaskan peluang ini adalah sesuatu yang sangat merugikan anda kerana perniagaan di bawah Shaklee banyak menawarkan faedah dan keuntungan unlimited buat anda. 

Untuk lebih detail lagi, boleh hubungi saya untuk sebarang urusan 

Hubungi 

Call/sms/whatsap 
012-3860720 (Pn Ku)
FB : Nutri Hijau Shoppe





Comments

Popular Posts