Promosi Berganda September Shaklee Collagen Powder dan Meal Shakes

Sesuatu yang memang Shaklee belum pernah lakukan lagi sebelum ni. Kebiasaannya setiap bulan, Shaklee akan mengadakan promosi belian satu jenis produk atau suplemen sahaja. 

Tapi untuk September ini, Shaklee dengan baik hatinya telah mengadakan Promosi Berganda iaitu Collagen Powder BELI 6 PERCUMA 1 dan satu lagi adalah Meal Shakes BELI 3 PERCUMA 1.

Haa..ada kelainan lagi di sebalik promosi berganda ni.Untuk promosi Meal Shakes, anda tidak perlu lagi beli 6 canister Meal Shakes hanya untuk mendapatkan percuma 1 canister. Kali ni, hanya dengan belian 3 canister Meal Shakes sahaja, anda sudahpun boleh dapat percuma 1 canister Meal Shakes. Menarik bukan?
Harga untuk 1 canister Meal Shakes pula bukanlah mahal mana. Anda boleh jimat banyak sangat sebab satu canister Meal Shakes ini boleh tahan 3-4 bulan untuk seorang kanak-kanak.

Sudah pasti bagi ibu-ibu yang pentingkan inginkan anak sentiasa sihat dan cergas, inilah masanya untuk anda grab peluang besar ini. 

Siapa yang perlukan Meal Shakes ini?




1) Anak kerap demam
2) Kanak-kanak obesiti
3) Kanak-kanak asthma
4) Anak kurang selera makan
5) Ibu menyusu
6) Anak kerap sembelit
7) Individu yang tidak suka pil
8) Ibu hamil


Pendek kata, sesiapa sahaja boleh memiliki multivitamin dalam bentuk minuman ini kerana ia menyediakan hidangan lengkap dengan asid amino serta nutrisinya juga mudah diserap untuk kegunaan harian. 

Jika anda mencari sarapan pagi yang penuh berkhasiat, Meal Shakes merupakan pilihan yang bijak buat anda. Ia adalah penggantian segera terhadap kekurangan vitamin, mineral dan juga tenaga. Sebab itu ia terkenal di kalangan kanak-kanak kerana kanak-kanak merupakan individu yang sukar mendapat hidangan yang lengkap setiap hari. Jadi, Meal Shakes mampu melengkapkan segala vitamin dan nutrisi yang diperlukan.


Untuk promosi Collagen Powder, ianya lagi menguntungkan anda. Dengan belian 3 kotak Collagen juga, anda berhak mendapat keahlian Shaklee secara PERCUMA.

Bagi pembelian 6 kotak Collagen Powder, anda lagilah layak mendapat

# keahlian Shaklee PERCUMA
# penghantaran (postage) PERCUMA
# cash bonus Shaklee pada bulan berikutnya

Menarik kan? Sesuatu yang merugikan jika anda tidak menggunakan peluang promosi yang ada sepanjang September ini. 

Apa yang menarik tentang Collagen Powder Shaklee ini?





Sudah tentu kelainannya berbanding dengan kolagen jenama lain. Kolagen Shaklee ini merupakan suplemen kolagen hebat yang mengandungi 4000mg proprietari RSS (Red Snapper Scale) Collagen, iaitu kolagen yang berkualiti tinggi dan tulen yang diekstrak daripada sisik ikan merah. 

Penting untuk anda tahu bahawa kolagen Shaklee ini sangatlah ringan berbanding kolagen lain iaitu hanya kira-kira 1000 Dalton. Jadi, kolagen Shaklee ini sangat mudah diserap oleh badan dan dapat membantu kepada peningkatan sintesis kolagen pada lapisan dermis dengan berkesan. 

Buat anda yang ingin menjaga kecantikan dan kesihatan badan, jangan lepaskan peluang bulan ini. 

Hubungi saya okay..Saya ada plan terbaik untuk anda yang betul-betul ingin mendapatkan kedua-dua suplemen hebat ini.


Hubungi 

Call/sms/whatsap : 012-3860720 (Pn Ku)
FB : Nutri Hijau Shoppe



Comments

Popular Posts