Kekal langsing dengan Shape Up Set

Setiap wanita dan lelaki mesti mengidamkan tubuh yang sihat, langsing dan rapi kan? Semestinya kaum wanitalah yang paling teruja sekali untuk memiliki tubuh yang langsing. Untuk memiliki tubuh yang langsing, sangat-sangat memerlukan azam yang tinggi serta usaha yang berpanjangan serta konsisten. 




Cara untuk mendapatkan tubuh yang sentiasa kekal langsing dan rapi ini juga perlulah betul. Baru kita akan nampak kesannya serta kita tidak melakukan sesuatu yang sia-sia. 

Hanya dengan Set Shaklee Shape-Up ini, sudah tentu anda dapat menikmati hidup baru yang hebat dengan kehilangan lemak yang berlebihan. 

Apakah kebaikan Set Shape-Up ini?

* Badan yang lebih langsing dan rapi
* Nampak lebih anggun
* Rasa unggul
* Rasa lebih bertenaga
* Meningkatkan keyakinan diri
* Meningkatkan kesihatan secara menyeluruh


Apa yang terkandung di dalam set ini?


1) Cinch Shake Mix

2) Cinch Energy Tea Mix

3) Lecithin

4) Herblax






Bagaimana ia membantu untuk anda langsing?


CINCH SHAKE MIX

Ia adalah sejenis minuman di mana anda akan mendapat 24 gram protin, 24 jenis vitamin dan mineral penting dan 6 gram serat larut setiap kali anda minum minuman ini.

Ia adalah sejenis berprotin tinggi di mana protin digunakan untuk membina otot dan otot inilah yang akan menaikkan kadar metabolisme dan dalam masa yang sama akan membakar kalori yang ada. Minuman ini juga mampu menahan kelaparan dan ia boleh diamalkan sebagai 'meal replacement' kerana kandungan nutrisinya yang lengkap. Jadi, ia boleh membantu mengurangkan pengambilan makanan di antara waktu makan. 

Yang uniknya, formulanya juga dipertingkatkan dengan tambahan Leucine yang mana rumusan ini membantu anda memecahkan kitaran diet. Jadi, ia boleh memelihara otot yang ada, membakar lemak yang tidak diperlukan serta mengurangkan inci dan lilitan badan yang sudah tentunya menyakitkan mata anda!

Cinch Shake Mix mengandungi 3 perisa dan anda boleh pilih mengikut kesukaan anda!


CINCH ENERGY TEA MIX

Ia adalah minuman yang selamat dan sesuai dijadikan penggalak tenaga yang semulajadi. Ia ditambah dengan taurina di mana ia boleh meningkatkan tenaga dan ketahanan badan. 

Sudah tentu Cinch Energy Tea Mix ini sangat sesuai untuk mereka yang terlalu ketagih dengan minuman berkafein atau kopi dan nescafe yang sering diamalkan oleh mereka yang ingin berjaga di tengah-tengah malam. Cinch Energy Tea Mix ini mampu buat anda bertenaga walaupun di tengah malam kerana minuman ini mampu meningkatkan metabolisme anda.


LECITHIN

Suplemen yang diekstrak dari kacang soya organik ini bertindak dalam pemecahan lemak dan kolesterol yang ada dalam tubuh. Lecithin bertindak sebagai 'pembersih' salur darah di mana ia mengurangkan kadar kolesterol dan lemak di dalam salur darah.

Lecithin juga boleh meringankan sembelit di mana ia bertindak sebagai pelembut najis yang berkesan. Ianya melembapkan usus dan meleraikan toksin di dalam usus. 


HERBLAX

Antara manfaatnya adalah ia membantu mengempiskan perut anda jika diambil secara konsisten. Ia merangsang usus untuk mempercepatkan proses pembersihan najis yang tersekat atau tersimpan lama di dalam tubuh dengan cara lembut. 


Untuk anda yang berminat dan dalam misi untuk mendapatkan tubuh badan yang langsing dan rapi, mungkin anda perlu mempertimbangkan Shape-Up Set ini sebagai salah satu ikhtiar anda selain dari senaman.

Insyaallah dengan pengambilan yang konsisten dan usaha yang berterusan, ia akan membuahkan hasil!

Hubungi saya untuk konsultasi dan pesanan

Call/sms./whatsap : 012-3860720 (Pn Ku)
FB : Nutri Hijau Shoppe

Comments

Popular Posts