Cara daftar ahli Shaklee

Anda berminat untuk mendaftar sebagai ahli Shaklee? Tetapi tidak tahu bagaimana caranya?

Bagaimana untuk daftar sebagai ahli Shaklee?

Anda hanya perlu bayar RM65 sahaja untuk mendaftar sebagai ahli. Yuran keahlian ini adalah untuk seumur hidup anda dan tiada tambahan lain yang diperlukan seperti bisnes lain. Cara lain adalah dengan membuat pembelian bernilai RM650 ke atas yang bernilai 200uv sahaja dan anda akan mendapat keahlian Shaklee secara PERCUMA.Mudah dan murah kan? Anda hanya perlu memberi butiran peribadi anda dan segala urusan pendaftaran akan saya uruskan.

Apa yang anda akan dapat?

Dengan RM65 ini, anda akan menerima Membership Kit yang mengandungi segala kelengkapan seperti brochure, manual tentang bisnes dan produk Shaklee dan lain-lain lagi. Kos postage untuk penghantaran kit ini adalah RM10 untuk Semenanjung dan RM20 untuk Sabah dan Sarawak. Jika anda ingin pick-up sendiri kit di mana-mana branch Shaklee, sila hubungi saya dahulu untuk segala urusan.

Apa kelebihan menjadi ahli Shaklee bersama group kami?

Banyak kelebihan menjadi ahli Shaklee bersama group kami. Jika anda berminat untuk menjana pendapatan sampingan atau pasif income, anda akan dijemput untuk join Secret Group kami di FB dan WHATSAP Group. Dari situ, anda akan dapat pelbagai tips tentang bisnes, marketing strategy, info tentang setiap produk dan penyelesaian untuk pelbagai masalah kesihatan, perbincangan dalam pelbagai aspek, dan juga cara pengendalian blog sebagai salah satu teknik pemasaran.

Sudah pasti anda tidak akan menyesal jika mendaftar di bawah group special kami. Anda akan diberikan bimbingan dari A to Z. Daripada anda tidak tahu apa-apa, sehinggalah anda boleh membimbing orang lain pulak..

So, what u have to do is

Hubungi saya jika anda berminat untuk mendaftar sebagai ahli. Ganjaran hebat menanti anda!

Call/sms/whatsap : 012-3860720 (Pn Ku)
FB : Nutri Hijau Shoppe
Email : khshaklee@gmail.com

Comments

Popular Posts