VIVIX BUY 6 FREE 1

Vivix ni salah satu produk terhebat keluaran Shaklee juga..Mungkin ada sesetengah dari anda yang belum tahu lagi kebaikan Vivix pada tubuh badan kita..Tapi kalau sebut je anti-penuaan, mesti ramai wanita-wanita di sana yang berminat kan..oh, bukan untuk makcik saja ye..pakcik-pakcik pun boleh juga minum Vivix ni..

Kini, sepanjang May 2013 ini, Shaklee mengadakan promosi BUY 6 FREE 1.Jadi, bagi anda yang ada mak, ayah, mak mertua, bapak mertua yang ada masalah-masalah seperti kencing manis, sakit lutut, sakit tulang dan mereka yang inginkan awet muda, sangatlah dialu-alukan untuk mencuba Vivix ni..jangan tak tahu, nenek anda juga boleh juga amalkan Vivix ni ye..




Mudah saja cara makan Vivix..hanya 1 sudu kecil sahaja okeh..mudah bagi mereka yang tak suka makan vitamin dalam bentuk tablet dan yang selalu lupa nak makan vitamin tablet, boleh pilih cara ini..menjimatkan lagi..kesannya pulak, memang nyata berbeza..

Jika anda berminat, boleh hubungi saya melalui

FB : Nutri Hijau Shoppe
call/sms/whatsapp : 012-3860720 
Email : khshaklee@gmail.com

Jika anda taknak beli 6, boleh juga beli 1 botol..anda masih boleh dapat pada harga yang nyata masih murah..hubungi saya jika berminat..

Comments

Popular Posts