Minuman untuk tambah tenaga semasa puasa

Antara testimoni dari mereka yang berpuas hati dengan suplemen atau makanan tambahan sepanjang berpuasa..











Memang puas hati dengan SET MIGHTY 3 GEMS ini..set suplemen ini terdiri dari 

MEAL SHAKES
ENERGIZING SOY PROTEIN
PERFORMANCE DRINK.

Apa yang bestnya tentang SET MIGHTY 3 GEMS ini?

Ramai yang tidak sedar bahawa sarapan merupakan rahsia untuk kekal sihat dan bertenaga sepanjang hari. Dengan tidak bersarapan, anda mungkin


- tidak dapat memberi tumpuan untuk masa yang panjang
- kurang peka
- mengambil masa yang lama untuk bertindak balas
- kandungan gula dalam darah yang rendah
- produktiviti kerja yang menurun


Begitu juga semasa bulan puasa. Jangan jadikan bulan puasa sebagai bulan atau fasa untuk kita beralasan untuk tidak melakukan kerja disebabkan kita tidak dapat makan dan disebabkan itu, kita kekurangan tenaga untuk bekerja dan bergiat aktif. Bila bercakap pasal puasa, semua aktiviti harian kita tersekat disebabkan kononnya kita tidak dapat makan. Tidak perlu jadikan bulan puasa sebagai alasan kita tidak boleh melakukan kerja kita seperti biasa. 

Kini, tiada lagi alasan kerana anda mampu mendapatkan tenaga yang berpanjangan untuk sepanjang hari hanya dengan set minuman berkhasiat ini. 

Set Mighty 3 Gems ini membantu agar anda dapat memulakan hari anda dengan sahur yang lazat dan berkhasiat. Sangat sesuai buat anda yang sentiasa kesuntukan masa untuk bersahur dan tidak sempat menjamah makanan. Juga sesuai buat anda yang tidak lalu atau tiada selera untuk menjamah makanan di waktu awal pagi. Ianya adalah minuman segera yang sangat berkhasiat malah lebih berkhasiat dari makanan segera lain. 


Antara kebaikannya :

1) Mampu memberi tenaga sepanjang hari

2) Membantu dalam meningkatkan tahap kepekaan dan penumpuan

3) Memelihara kesihatan secara menyeluruh


Ianya juga boleh diambil selepas berbuka puasa terutamanya Performance Drink agar anda bertenaga dan tidak mengantuk semasa mengerjakan terawih. Minuman isotonik Performance Drink memastikan agar tubuh badan anda yang kekurangan bendalir di siang hari akan kembali mendapatnya semula. Set Mighty 3 Gems ini juga adalah set paling laris di kalangan mereka yang mengerjakan haji atau umrah di Mekah. Ia khas bagi mereka yang mudah dan sering saja keletihan sepanjang melakukan aktiviti tambah-tambah lagi semasa bulan puasa.

Dapatkan SET MIGHTY 3 GEMS ini sekarang juga. Untuk sebarang pertanyaan, bolehlah menghubungi saya terus.

Call/sms/whatsap : 012-3860720 (Pn Ku)
FB : Nutri Hijau Shoppe

Comments

Popular Posts