PROMOSI OSTEMATRIX BUY 6 FREE 1

Khas buat pencinta pil kalsium ni atau dengan nama OSTEMATRIX, bulan inilah bulan anda berjimat cermat untuk satu bulan sebab Shaklee tengah mengadakan promosi Ostematrix. Jika anda beli 6 botol Ostematrix, anda akan dapat PERCUMA 1 BOTOL OSTEMATRIX bernilai RM61. 





Buat anda yang belum biasa lagi dengan Ostematrix ini, sebotol ni tahan atau cukup untuk 1 bulan. Mengandungi 120 tablet yang mudah sangat nak telan. So kalau anda beli 6 botol, anda dahpun membuat pilihan yang bijak sebab anda bakal mendapat 1 botol percuma untuk sebulan. JIMAT GILER kan? Sebotol percuma, sapa nak bagi. Memanglah nak beli 6 botol tu nampak banyak, tapi penjimatan tu kita boleh nampak sebab kalau dah habis sebotol, takyahlah kalut-kalut lagi nak beli pulak. Kalau rasa macam banyak sangat, satu cadangan saya adalah hadiahkan buat orang tua anda terutamanya ibu anda yang semakin meningkat usia tambah-tambah lagi buat ibu bapa anda yang jenis tak suka minum susu. Yelah orang tua-tua biasanya dah sebati dengan teh kopi saja. Sekali sekali kita bekalkan pada mereka suplemen kalsium ni apa salahnya sebab Ostematrix ni bukan hanya sekadar kalsium, tapi turut mengandungi Magnesium dan Vitamin D yang bukan saja membantu dalam memudahkan penyerapan kalsium dalam badan, tetapi turut menjalankan fungsi-fungsi lain dalam sistem badan. 


Jom rebut peluang untuk dapatkan penjimatan dengan pembelian Ostematrix hanya untuk bulan APRIL ini sahaja. Stok pula adalah TERHAD dan promosi pula hanya tinggal beberapa hari saja lagi. Promosi tamat pada 30 April 2014.


Hubungi saya jika anda berminat ingin mendapatkannya.

Hubungi

Call/sms/whatsap : 012-3860720 (Pn Ku)
FB : Nutri Hijau Shoppe


Comments

Popular Posts