Set kuruskan badan Shaklee

                                               


Anda nak kurus?Tapi ada banyak yang menghalang anda untuk berbuat demikian. Kami boleh bantu..Selain dari supplemen untuk ibu menyusu dan kecantikan kulit anda, terdapat juga supplemen untuk pengurusan berat badan juga..Bagi anda yang mengalami masalah berat badan yang naik bagai dipam-pam selepas bersalin, jangan risau ok..Banyak yang boleh membantu anda untuk mendapatkan berat badan ideal yang diingini seperti sebelum mengandung..Sangat menarik kerana selain daripada memberikan kesihatan yang baik buat anda, ia juga mampu mengawal berat badan anda..

Basically, untuk anda yang ingin amalkan penurunan berat badan, apa yang anda perlukan adalah 3 KONSEP iaitu :

 1) BUANG
 2) BAKAR
 3) BINA

Apakah yang dikatakan BUANG, BAKAR DAN BINA ini?

BUANG

Apa yang dikatakan buang ini adalah detox. Detox penting untuk membuang toksin berlebihan dalam badan. Kebanyakan dari kita mengamalkan diet yang pelbagai tetapi kebanyakannya tidak mendatangkan apa-apa kesan kepada mereka. Ini adalah berpunca daripada toksin yang berlebihan dalam badan yang dikatakan mengganggu proses penyerapan nutrien yang telah diambil selama ini. Jadi, adalah amat penting jika kita terlebih dahulu membuang segala toksin yang ada di dalam badan kita agar proses penyerapan dapat berlaku dengan lebih berkesan. 

BAKAR

Pembakar lemak atau pemecah lemak amatlah diperlukan dalam proses penurunan berat badan. Lemak berlebihan di dalam badan haruslah dipecahkan dan medium pengangkutan diperlukan untuk membawa keluar lemak dari badan. Jadi, pembakar lemak diperlukan untuk mencairkan kolesterol yang terdapat dalam badan.

BINA 

Amatlah penting bagi kita agar dapat membina otot dalam badan supaya badan kita tidak nampak menggelebeh walaupun berat badan sudah turun. Jika perkara ini berlaku, boleh disimpulkan bahawa penurunan berat badan itu adalah disebabkan oleh kehilangan otot dalam badan. Jadi, protein amat penting juga dalam proses penurunan berat badan ini kerana ia dapat memelihara otot agar ia dapat meningkatkan metabolisme badan bagi pembakaran lemak.  

Apakah supplemen/produk yang memenuhi kesemua konsep di atas?

1) BUANG - Alfalfa / Herb-lax
2) BAKAR - Lecithin / Omega Guard
3) BINA - ESP / Cinch




Jadi, kesemua ini diperlukan dalam proses penurunan berat badan. Jika anda kekurangan bajet, ia sudah memadai jika anda mulakan dengan gabungan Herb-lax+Lecithin atau Alfalfa+Lecithin atau Alfalfa +Omega Guard. 

Jadi, tunggu apa lagi. Jom kurus dengan SET KURUS BADAN SHAKLEE ini.

Hubungi 012-3860720 (Ku) untuk sebarang pertanyaan berkenaan produk ini





Comments

Popular Posts