Collagen Powder Shaklee


Haa..jangan terkejut.Shaklee pun ada collagen keluarannya sendiri. Yang pasti, kolagen keluaran Shaklee adalah yang terhebat dan mampu memberikan kesan yg sangat menakjubkan kepada anda berbanding kolagen-kolagen yang ada di pasaran sekarang ini.





Kenapa saya berkata begini? 

Apakah perbezaan Kolagen Shaklee berbanding produk lain?

Shaklee Collagen Powder adalah suplemen kolagen yg mengandungi 4000 mg Kolagen RSS (Sisik Ikan Merah) proprietari, iaitu sejenis kolagen tulen dan bermutu tinggi yang diekstrak dari sisik Ikan Merah. Kolagen Shaklee adalah sangat rendah dalam berat molekular. Ianya sekitar 1000 Dalton ( berat molekular kolagen disukat dlm Dalton). Kolagen ini amat mudah diserap oleh tubuh badan dan membantu meningkatkan sintesis kolagen pada lapisan dermis yg berkesan. Jadi, disebabkan saiznya yg kecil itulah, ianya lebih memudahkan lagi penyerapan ke dalam kulit kita.

Ada lagi perbezaan Shaklee Collagen Powder ini dari segi ramuannya. Antara ramuan utamanya lagi adalah

  • Ekstrak biji Camelia Japonica
  • Kolagen sisik ikan merah
  • Ekstrak Pfaffia
  • Ekstrak kekerang
  • Lactobacillus acidophilus
  • Vitamin C dan Vitamin B
  • Elastin dari kolagen ikan

Ketujuh-tujuh ramuan utama ini digabungkan untuk mempertingkatkan keberkesanan kolagen RSS dan menyokong kecantikan dari dalam ke luar.

Nak tengok hasil salah seorang customer Collagen Powder Shaklee? 





Ini memang bukan teknik bergambar atau yg telah diedit ok..Saya sendiri sangat teruja melihatkan perbezaan kulit wajah beliau sebelum dan selepas mengamalkan collagen. Collagen Shaklee memang menyerlahkan lagi wajahnya. Ia mampu meningkatkan sebanyak 69% kelembapan, 75% kelicinan, 90% keanjalan, dan 80% kedutan (mengurangkan kedutan). 

Anda nak cuba? Pasti anda takkan menyesal dan sangat berpuas hati dengan hasilnya. Bolehlah hubungi saya sms/call 012-3860720 atau whatsapp 011-26447347 untuk mendapatkan Shaklee Collagen Powder ini pada harga yg ISTIMEWA.

Hanya anda yg menghubungi saya sahaja ok. Yang tak hubungi, tak dapatlah harga istimewa ini.

Comments

Popular Posts